torstai 10. toukokuuta 2012

Sä olit vaara suuri kiertää, ja liian houkuttava ohittaa.

Helou määns ! Kotosalla tää päivä, ihana sää tuolla mutta ei kukaan suostu lähtemään tonne lenkillekkään joten kotona koneen ääressä. Sain tänään köksänkokeen ja oon ihan tyytyväinen kun sain kerranki kasimiikan, miinus ois kyllä voinut jäädä poiskin mun silmistä. Tässä hörpin kahvia omenakolmion kanssa. voi tätä ihanaa enään kaksi tän lukukauden koetta jäljellä ja sitten lomalle ja syksyllä uudelleen mutta sinne ei ole kiire EI TODELLAKAAN. Oon tehnyt oikee sellasen listan nyt tonne kesäkuuta varten kun lähden joensuuhun, että osaan sitte varmasti mennä oikeaan junaan ym. Voi mua. Huomen aamulla liikuntaa ja olis pitänyt olla se kahden kilsan juoksukii mistä haluisin päässä jo ohi mutta meijän ope ei taas olekkaan paikalla huomenna, että sillä linjalla mennään että vasta viimisil viikoilla kuntotestit ja juoksu. Huomenna tinjalle tiuskaan yöksi ja päivämmäl tapaamaan Rinksii kaupungille. (-: Voisin tästä lähtä suihkun kautta katsomaan Valehtelevia viettelijöitä, ciiaao!
tossa näkyykin minun liukuväri kynnet, jotka eilen tein.

 <3 : liisa

Ei kommentteja: