torstai 10. toukokuuta 2012

haaste peliin! 2.

Ei voi olla totta.. TAAS sain haasteen ja TAAS varmaan viidennen kerran bloggaan tänään...
no kyllä mä otan ihan ilomielin tollasia vastaan :-)
tällä kertaa sain haasteen Justiinalta

Hän keksi siis mulle ja kymmenelle muulle tälläiset kysymykset:

1. Mikä on sun ihanin muisto ? - ihaninta muistoa eikai voi sanoa, koska oon kokenut niin paljon kavereitten ja perheeni kanssa, ja ne kaikki ovat jäänny mun mieleen ihanina.
2. Mikä on sun lempi sarjas ?
- Seuraan ainakin salkkareita, mutta taitaa olla toi pako, täykkärit ja csi:t
3. Lempi roolihahmos (leffasta, tai sarjasta) ?- eipä mulla taida olla sellaista..

4. Unelmien lomakohde ?- kaikki missä lämmintä niin sopii mulle, paitsi en kyllä viidakkoon lähde kaikkien torakoitten ja käärmeitten sekaan.

5. Jos voisit tuoda jonkun takaisin kuolleista, kuka se olisi, ja miksi ?
- varmaankin isänäiti koska hän oli tosi tärkee mun isälle.
6. Mitkä on sun elämäs 3 tärkeintä asiaa, ja miks?
perhe,ystävät,kolmatta en voi oiken tärkeimmäksi kutsua.. Mutta siis ne on mulle tärkeimpiä koska saan aina olla turvassa,ja saan kertoo kaiken heille.
7. Kerro 4 suurinta unelmaas ?
rakkaus,rahaa,valokuvaaja mestari, asua jossain etelässä.
8. Jos saisit suuuuren kasan rahaa, mitä tekisit sillä ?
ostaisin vaatteita,auton ja isontalon ku oon 18 ja tietenkin matkustelisin ympäri maailmaa kavereitten ja perheen kannsa.
9. Millaset olis sun unelmies treffit?
ihanat
10. 10 kuuminta miestä ?
esim channing tatum, zac efron, justin bieber, david beckham löytyy viel 82302
11. Jos saisit valita ihan minkä vaan asiasn jota oot aina halunnu, mitä se olis?
No en mä oikeestaa tiiä..
kuva: weheartit

2 kommenttia:

Justiina kirjoitti...

Muuten hyvä, mut sult jäi keksimät omat kysymykset, ja ykstoist juttuu itestäs tost alust :DD

Liisa kirjoitti...

aa sori :d