perjantai 27. tammikuuta 2012

hyvää ja hunoa

                                           Hello rakkaat lukijani !:-) 
Kivoja uutisia täältä päin:
1. sain tänään uuden phonen ihan yllättäin, koska se on taas joku sonera sopimus
2. oon lähdössä joensuuhun päin viikoks mun rakkaan ystävän luokse hiihtolomalla
3. mulla on tulossa niin ihana hiihtis että en jaksa ees oottaa, ku oon nyt jo ihan täpinöissäni täällä! :-)
4. matkustan ensimmäistä kertaa viiden tunnin matkaa junalla, hihi.
5. huomenna taas tinjalle yöksi ! 
6. kohta on taas ystävänpäivä ja ensimmäinen kuukausi eletty tältä vuodelta
7.tehtiin äiskän ja iskänkaa äsken lämpösiä voileipiä uunissa :-) 
8. ostin jaminalle jo valmiiksi ystävänpäiväkortin :--) ensiviikolla jo postiin, ainakin on aikasin perillä !
''Huonot'' uutiset: 
1. tänään aamulla oli taas luistelua ja tuntui että kuolen matkalla kouluun koska oli niin kylmä ja tuntui siltä oikesti.
2. haluan uudet kengät mutta iskä sanoikin mulle että joo saan vasta ensi talvena, okei iha kiva odottaa vuosi...
3. en jaksa odottaa hiihtolomaan asti,,
ps. mitä pidätte tästä postausmuodosta, haluisitteko tälllästä matskuu lisää ? 
ja  linkittää tähän postaukseen viellä bloginne koska seuraavana tekisin sen parh.blogit post.
♥ ihana
♥ liisa

2 kommenttia:

MJ kirjoitti...

http://blackstarsmile.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Täs mun ja janinan blogi: http://www.theresjustonelifetolive.blogspot.com/