maanantai 30. tammikuuta 2012

5 lemppari blogia

Moi!:) ihan hassulta tuntuu tehdä kaksi postausta peräkkäin mut ei nyt voi mitään kun pitää tääkin postaus tehdä joskus valmiiks! niin ja en löytänyt lemppariblogeja teidän seasta ketkä nyt olivatkin kirjoittaneet mulle kommenttia, älkää ottako pahasta asiaa! mutta aattelin tässä nyt sitte ihan niitä mistä tykkään ja tolleen :-) parhaasta alkaen siis. Toivottavasti tekin saatte uutta luettavaa tästä valikoimasta ja ehkä suosiksi kanssa.

Mikon blogi on päässyt mun suosikkeihin heti kun löysin sen, kuvat todella hienoja. Mikolla on ihana omalaatuinen tyyli ja oikeasti hämmästelen miten hän saa otettua näin hienoja kuvia. -> Blogiin tästä!


Timin kuvat ovat niin omanlaisia ja niissä on hienot muokkauksetkin, kaikki omalla tavallaan ja tästä voi sitä sanoa oikeasti-> Blogiin tästä!
Selailin ystävälläni blogeja ja näytin tämän siskon omaa ja sitten hän ilmotti mulle että siskollakin on blogi joka on tosi kiva ja siinä on kaikkea kiinnostavaa no siitä asti olen lukenut inan blogia (ehkä vähän päälle kolme kk) tää on tosi mahtava ja anallakin on tosi ihana blogi mutta tää tais voittaa sen ! -> Blogiin tästä!
Näitten kahden bloggarin blogia olen seurannut ehkä puolivuotta, kuvat on aina mahtavia ja molemmat bloggaavat todella kivalla tyylillä. -> Blogiin tästä
Tiian ja Johkun blogia oon seurannut aika kauan ja se on aina ollut tosi kiva ja oon tykännyt teksteistä sekä kuvista tosi paljon, näitten blogi on just niin täydellinen ku pitää olla taitaa tämäkin olla siis lifestyle blogi. -> Blogiin tästä

 ♥ liisa

2 kommenttia:

MikkoPuttonen kirjoitti...

Kiitti tosi paljon! :--) Ps sytyn sun taustaviiksille aika lujaa!

Liisa kirjoitti...

Olehyvä!:-) kiitosta!