torstai 17. marraskuuta 2011

rakkauteni kesään♥

jotenki oon sillee ääh et kauhee kesä ikävä, vaikka vast olin sillee jeejee talvitulee nii voi tehä kaikkee kivaa ku on joulukii ♥ tai kyl mä ootan tosi paljon sitä jouluu ja uutta vuotta mut muuten, hyi menis jo nopeesti kylmyys pois ..  aluks kesäl aattelin et on se syksy kiva ku saa ostettuu uusii vaatteit esim takkii sunmuita kivoi lämpösii vaatteit ja kai sekii on ihan kiva mut eeiii miks pitää olla jäätävän kylmä et jäädyn paikkalleni♥ täs mä vaa datis ja kattelen kaikkii ihania kesäkuvia rannalla mansikoitten kanssa ja aurinkopaistaa ja oi ihanaa ku on sellanen ruskee eikä tällänen hurja valkonen eskimo :( oon tosi kateellinen niille jotka asuu siell jossaa turkis tai jossaa etelässä mut täs on pari kuvaa mitkä hauisin jakaa teiänkaa!:)♥ kuvat siis by: weheartit


Tumblr_luregrno0p1qi1c55o1_500_large
Y_92ba32bb_large
Tumblr_lurei5bw1l1qi1c55o1_500_large
Tumblr_lur22zdefz1qi1c55o1_500_large
Tumblr_luoe61sjxc1r6vtfqo1_500_large
Tumblr_lot74b9pdc1qd15bio1_500_large
♥ rakkaus kesään

Ei kommentteja: