tiistai 15. marraskuuta 2011

valintani koskee sitä mikä mun pitäs olla ja mikä mä oon.

hello! tuntuu siltä et pitäs laittaa jo paljon lämmintä päälle iha nopeesti tää menee pakkasen puolelle.
eileen kavereittenkaa tilattiin kebut ja mentii sit kattoo leffaa essulle mä en kyl edes tiedä mitä siinä leffas tapahtu ku en jaksan keskittyy olleenkaa. tänää sit olinki essinkaa ja mentii ottelemaan kuvia vesitornille ku siinä on kivoja graffiteja, kuvalaatu ei ollu mitään parhaimpii ku oli jo aika pimeetä ja mun kamerassa on aika kova toi salama, totta puhuen otettiin vaa pari kuvaa ja lähdettii kattomaa meille twilightin epäilystä koska tuol ulkoon on niin kylmä et näpitki jäätyy vaikka on lapaset tai silt se ainaki tuntuu. mut enpä jää tähä enempää mitää selittämää ja painun pehkuihi kattelemaan telkkuu jos sielt tulis jotaki mielenkiintost, moikka!
kuvasaldoa eilisest ja tästä päivästä:):)

                                                        eilen:




tänäää:


                                                  

Ei kommentteja: