torstai 17. toukokuuta 2012

walk a thousand miles just to see her smile again.



 Moikka sinne ruudun toiselle puolelle! Kun nyt katon noita postauksia niin näyttää siltä ainakin lähiaikoina että oon vaa pörränny tuolla tiuskassa ja ollut tinjan kanssa tai sitten oon kotona jumittanut, Eilen (ke) käytiin Tinjan kanssa salilla pitkästä aikaa, tosin meidät häädettiin sieltä tunnin päästä kun olikin menossa uimahalli jo kiinni, että aika lyhkäiseksi jäi treenit.. Ihana auringonpaiste ollut nää päivät ulkona paitsi kyllä toi on ollut aika ahistavakin tänään ja oon huomannu että bussikuskit on mitä oudoimpia. Valvottiin eilen puol viiteen joten oon aika väsynyt, koska oltiin vahtimassa naapurissa vauvaa ja nyt mun pitäisi vielä väsätä äikänkirjoitelma valmiiksi kun huomenna pitää palauttaa se koululle joten see ya ! ;-) ps. kuvat kertookin aika paljon.

2 kommenttia:

monica kirjoitti...

Haastee (:

http://iloveyou-monica.blogspot.com/2012/05/haaste.html

Liisa kirjoitti...

Kiitti;-)