sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Setä Tamu,mä,kunkku pähkinä, merihädässä.Pelastusliivejä ei oo mukana, kun on kohteena rakkauden satama. Keula edellä, yötä merellä, tyttö se oot sä mun meritähtenä.

Mun viikonloppu meni sillä linjalla että perjantai päivällä käytiin Essun kanssa ostamas kioskista bananasplitit ja illalla jaettiin mainoksia kyynerpäät verillä, lauantaina sitten grillailtiin ja oltiin loppuillasta stefanollakin hauskan leffan parissa. Nyt kun selailin kalenteria niin huomaa että mulla on kesä aikalailla täynnä suunnitelmia, ja mistäköhän mä sitä rahaakin ajattelin repiä. Kavereitten kanssa suunniteltiin kun jyrkilänbussit vie linnanmäkeen kahellakympillä, nii että voisi enskuun alussa lähtä vaikka lintsille porukalla! 8) Nyt kattomaan perjantaijakso salkkareita persikkapurkin kera.

 <3: liisa











Ei kommentteja: