maanantai 6. helmikuuta 2012

Joku on hullu ja joku on kaunis ja toi on härkä ja toi on kauris.

Moikka! maanatai päivä takana ja ihan mukava se on ollut, mutta oon oikeesti ihan kyllästynyt tähän mun ikäloppuneeseen koneeseen joka on nyt viis vuotta ollut mulla, tai ainakin se mies sano siellä gigantissa ''no teijänhä kone on iha vanhus'' siis tää saa yhtäkkiä jotain hirmu kohtauksia alkaa tikittää toi laatikko tossa lattialla ja sitten se lataa näitä tiedostoja ainaki tunnin verran.. okei nyt tää on kuitenkin kunnossa, tai no katotaan kuinka kauan, Mutta aiheesta toiseen käytiin tänään kattomassa äitiä sairaalassa ku sen jalalle oli käynnyt jtn ja siitä se oli sitten pakotettu sinne, ja sit käytii tänää iskänkaa pitkästä aikaa kebuilla, ei mulla muuta tainnu olla, Onkos teillä mitään suunnitelmia tälle viikolle?



piirtelin vähä..

laskiaispullaa vähän etuajassa.
uuslukkari mikä alkaa keskiviikkona..
arvatkaa kellä on nyt supersöpö penaali?;) okei kai mä jtn osaan tehä kässäs?
 ♥: liisa

6 kommenttia:

Lila kirjoitti...

vähä sul on kiva blogi ! :)
Jos kiinnostaa ni käy kattoo kans mun oma? everydaysomethingnewhappens.blogspot.com

Liisa kirjoitti...

Kiitos paljo!:)
juu vois käydäkkii :):)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan kammottava tausta tällä blogilla, oksettaaa DD:::

Anonyymi kirjoitti...

toi tausta on just kiva ;o

Mills kirjoitti...

Toi tausta on ihana!

Liisa kirjoitti...

Nii minustkii se on ihana♥ kiitos