keskiviikko 15. helmikuuta 2012

and its true that i love u, and its true your the only one

                                              Neon Hitch- Black and Blue 
 Heips kaikille hassuille sinne päin! viime lauantaina vieteltiin pirskeitä Essillä porukalla, mitä siellä tapahtuikaan naurettiin,tanssittiin,syötiin pitsaa ja itkettiin.. kaikkea mahdollista mitä voi tapahtua mutta hyviä uutisia;  Oli todella hauskaa rakkaitten ystävieni kanssa! se on tärkeintä, mulla on maailman parhaita kavereita joista saan tukea mun elämääni ja saan kertoa kaikkia asioita heille kun mulla on kurja olo, ja meillä on aina hauskaa,niin ja eilenkin ku oli se ystävänpäivä niin vietettiin essillä aikaa herkkujen ja hyvän seuran kanssa. ja viime viikolla on taas tullu tuhlattua rahaa vähän pieniin shoppingeihin, mulla on mennyt viimeviikko todella hienosti, paitsi että tänään saatiin äikän kokeet ja tietenkään en saannut siitä sitä mitä ajattelin saavani, no mutta puheet mustaanaukkoon  Ja Ajattelin tässä että voisin väsätä teille ystävä postauksen kaikista tärkeistä ihmisistä ! mitäs mieltä, toteutanko?



♥: liisa

3 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

IIIIHANA KANGASKASSI! Mistä ja paljonko makso? c:

Mills kirjoitti...

oon niin kade sulle tosta kassista argh, tee kaveripostaus!:) ja sun blogias on kiva lukee:-)<3!

Liisa kirjoitti...

Jemmu ja mills: kangaskassi on seppälästä eikä maksunu sen enempää kun 4,95!:) Mills: kiitos että jaksat lukea mun höpötyksiä;) juu se oin kyllä niin kiva tehdä!:)