sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Nickelback- When We Stand Together ♥

Moikka! tosiaa tosta otsikosta niin oon rakastunu tohon bändiin toi on ihana ja ton biisit soi täs mull 24/7 melkee ja noi sanatki kaikuu jo päässä, oon tulossa hulluks. haluun noitten keikalle.
mut ei tost aiheesta enempää:):) iha tälläi nopee normipostaus ku teki mieli nyt postailla vähä. ja oon rakastunu myös mun järkkärii ihan totaalisesti, siinä on niin hyvä laatu ja sillä pystyy ottaa just kivoi kuvii verrattuna mitä mun entises kameras. käytii tänää iskänkaa viemäs lotto ja oltii lähös siinä sitte viemää sitä seittemän kilsan päähä mut huomattiiki että iha ärräkii täs lähel oli auki joten käytii siinä viemäs ja käytii ajelemas kaupungil kattomas et onks siel porukkaa ku ei ollu kotoonkaa kauheesti mitään erityist. jeij tänää tuli just hyvii leffoi telkusta kaikkii noita animaatioita joita oon kattonu joskus 3-5 vuotta sitten viimeeks ♥
ja käytii hakemassa mäkist pirtelöt,hihi. oon ihan innoissani ku pääsen joulualeihi sinne tallinnaa, huome illalla lähtee laiva ja tiistaiaamuna shopping reissu tulossa. heippa=)




vielä viimeristeilystäkii essinkaa, liput tallessa.









   

Ei kommentteja: