torstai 22. joulukuuta 2011

Moikka, en ookkaa nyt ehtiny postailla näinä viimepäivinä koska on ollu kiireitä tai sit en oo vaan jaksanu mut tällee nopeesti. tiistai olin kapes ja ekaakertaa Lilithinkaa ja voin sanoo et se on iha mahtava tyyppi!
ja sit eilee oli se joulujuhla ja esitettii se walking in the air, totari ei ollukaa mikää yllätys tai en ees ymmärrä tota ku ei tossa oo kaikkii numeroit mut whatever, juhlan jälkee lähin kaupunkii tinjan,marden,essun ja maikunkaa käytii syömässä raxissa loman kunniaks ja sit käytii vaa kaupois kattelemas kaikkee. löysin yhet housutkii mut en sit viittin ostaa niit ja nyt kadun sitä.. no joku päivä pitäs mennä ostaa (-:
Mua häirítsee tässä se että oon nyt tottunu tohon rytmii että alkaa väsyttää jo jossaa kymmenelt ja sit herään kaheksalt.. ja sit oon koko iltapäivän sillee et mua väsyttää, no mut niin käytiin tänää iskänkaa viel ostamas lahjoi ja sit tehtii joulusiivous ja nyt oon mielestäin ansainnu että alan kattomaa leffaa ja laitan mikroo popparii! moikka.. enää kaks yötä jouluun!:]  heippa!
tehtii iskänkaa tollai


älkää kysykö asennosta.. (joulujuhla asu)



♥:lla liisa

1 kommentti:

Essi kirjoitti...

näytän hevoselt:(