maanantai 28. marraskuuta 2011

vanhojen asukkaitten kamat viellä tuolla. ja tää ei oo päätös juttu viel ku käytiin vaa kattomassa mut vaikutti ainaki iha hyvält kämpält (tää on nyt sit yks mikä on suunnitelmis)


noniin taas ilta eikä oo edes kerenny tekemään mitään ''kunnon'' asioita. tai ku piti vähä siivota mut se jäikii sit vaa ajatuksiin. ja oi ku mukavaa tänää koulussa aattelin ettei oo yhtää mitää huolenhäivää mut sit mun naaman eteen pistettiin jälkkälappu, olin tosi ilonen.. must tuntuu että kaikki opettajat vihaa mua ja aina ku kävelen niitten ohikii ne kattoo mua murhaavasti mut tää on tät elämää ku saan kokeistakii jotain kutosii ja en pysty keskittyy mihinkää tunnil koska mua ei kiinnosta, oon kyl yrittän pistää päähä et panostaisin vähä enemmän kouluu mut onnistuuks se. ainii ja muute käytii kattomas toi twilight kuten viimepostaukses sanoinkii että ollaan menossa kaveriporukalla. ( ja ylhäällä kuvassa näkyy )...eilen käytiin kattomassa uutta kämppää ku muutto suunnitelmii on vähä tullu ja ois hyvä paikkaki ku kaverit asuu siin lähel mut kattoo nyt. mut mä täst hyppään pehkuihi ja kirjotan parimuistiinpanoo kalenterii.. heippa!

Ei kommentteja: