tiistai 22. marraskuuta 2011

ensilumi mun silmissä.




moi!:) oi ihanaa tänää sato lunta, mut sit se suliki heti pois.. kyl tota lunta vois tulla vähä et tuntuis ees talvelta:)
vein mun leffat tänää takas kirjastoo ja kaupast sattuki mukaa mars jätskii.. sitä sit vedettii naamaa ku katottii jampun kanssa leffa niillä minkä se otti kirjastost.. mun pitäs kirjottaa nyt toi kirjotelma valmiiks mistä puhuinkii viimepostauksessa, mutta ku se ei yksinkertasest edisty mulla mitenkään. ja ainii kävin tänää koulun jälkeen jumalniemes ja sielt sit ostin uuden mascaran (ylhäällä kuvassa) tykkään siit tosi paljon koska se tekee sellaset ihanat pitkät ja tuuheet ripset, täytyy sit varmaa ostaa samaa jatkossa. mut meenki täst kattoo salkkareit mitkä alkaa iha just,morjens!

♥:lla -liisa- ♫

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hyvä puhelin toi 5230 (: itellääki oli, mut meni vähä niiku rikki ja sillee.


~saara

Liisa kirjoitti...

mm en mä nyt tiiä.. ite haluisin eroo tosta koska en tykkää kauheesti mistää kosketusnäytöst :D:D:D

Cescy kirjoitti...

hyvä blogi, tykkään varsinkin kuvista (: liityin lukijaksi!

Liisa kirjoitti...

kiitti:) ja kiva jos tykkäät!

Janina kirjoitti...

on kiva lukee näitä sun postauksia:) kiitti:) piristit mun päivää!;)

Liisa kirjoitti...

olehyvävaan;) eiku lukijaks vaan::)