sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

School school school ... nothing else !

Moikkamoi!
Nää viikonloput menee liian nopiasti, en tykkää ! Koht ku en huomaa nii onkii menny vuos.. hui ku se aika menee niiin nopeaa vauhtii..
tulin äsken mun kaverilt ku olin ollu niillä yötä.:) siellä mä olin sitte viikonlopun ;) Nyt tääl kotona kökkimäs, haluun mennä jonnee ! tylsää.. Alan koht piirtää .. tai suunnittelen itelleni jonku hahmon kai ja sit alan piirtää sitä aika usein.... ;) on se kiva ku ei tarvi aina miettii et jooh mitäs nyt piirtäis.. ku kuitenkii piirtäminen on yks mun lempi asioista mitä tykkään tehdä.. Haluisin tilata jonku söpön ja pienen pullipin mutt ei oo nyt juurikaan varaa.  Nii siis iskä heitti mut eilen aamupäiväl sinne tinjalle ja siellä muo odottikii tinja jenna ja essu... .:)  jenna ja essu ei jäänny enää kuitenkaa yöks ... ku tuli sitten illalla viellä yhen Kimmon tytöt Petra<3 ja veera... 
Niin ja silloo päiväl käytiin Haminassa ku jäi viellä aikaa ku oltiin oltu karhulassa ja bussi ei sitte tullukkaa heti vaan jossain kuuden maissa.. siinä meill olikin vähän yli tunti aikaa.. Haminassa käytiin vaan vessassa nopeesti siell heses.. ku ei ollu aikaa siel oikee rentoutuu ku oli vaa 10 minuuttii aikaa ;d
Tnää on ollu ihan peruspäivä ...;) syön täs just omppuu:d teitä kiinnostaa varmaan tosi paljo et mitä syön nyt ja niin... ei täs muuta... 



4 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

mulki on tollane hakaneulahuppari =D hei muute onko nuo sinun lasit koko-ajan-käyttö-lasit (onko tuo sana.. xD) vai käytätkö huvin vuoksi? (:

Liisa kirjoitti...

okeij:) ostin lahesta ... :) nii siis noi lasit on iha oikeet lasit siis xd kai tajusit .... vahvuuksilla

Jenni kirjoitti...

aaa joo, okei! kerranki jollaa on tollaset kokoaika käytössä, eikä silleen et "oon nii ernu et tartten ernulasit" =D

Liisa kirjoitti...

haha:-d itse en oo kyl ernu mut joo ;D