keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

In Love For A Day

Moikka!:) Eilen olin essin kanssa ja oltii meillä ja pelattii vähä pleikkaa sekä katottii pakon ekaa tuotantokautta ku mulla on ne 2 mut eipä oo tullu katottuu pahemmin dvd:lt ... Sitten ihanaa kun mun pleikka-ohjain meni rikki ): ja nyt pitäs mennä ostaa uus sit joku päivä... ;D
Tnää aattelin olla heiskankaa ja mennää vissiin koht pitsalle.. ;) Nii ja mun äiskä sekä iskä just tuli venäjäst ja toi mulle vähä makupala-tuliaisia... tnää on ollu iha kiva päivä ! et eipä täs mitään ...
 

 -----


tänään

3 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

"Nii ja mun äiskä sekä iskä just tuli venäjäst ja toi mulle vähä makupala-tuliaisia" huomasin ärsyttävän kirjoitusvirheen, huomaat sen kai ihan itsekkin tuolta. ;D

oi nuo milka suklaat ♥__♥ Kreikas ain syön noit omnom.

Rosma kirjoitti...

"sekä katottii pakon ekaa tuotantokautta" jemmun kanssa samalla linjalla, taino ei oo kirjotus- vaan taivutusvirhe.

PAON.
PAON.
PAON.

ei pakon.

Liisa kirjoitti...

anteeksi): mut en jaksais korjata